czwartek, 9 sierpnia 2012

Imagin- Niall. CZĘŚĆ. 1

http://www.youtube.com/watch?v=4KcAcWm015Y


Ty: Niall z kim rozmawiasz ?
Niall: Z Demi. - Spojrzałaś na niego z wymuszonym uśmiechem i wyszłaś z sypialni. Siedziałaś przez dobrą godzinę a Niall dalej nie schodził. Zrobiło Ci się przykro bo niedawno się wprowadziłaś do niego do Londynu a zamiast cieszyć się sobą on ciągle do niej dzwoni. Po chwili zszedł na dół cały w skowronkach.
Niall: Kochanie mam dla Ciebie propozycje.
Ty: Słucham ?
Niall: Będziesz mi towarzyszyć podczas MTV VMA ?
Ty: Nie.
Niall: Dlaczego ?!
Ty: Bo twoja kochaniutka Demi będzie Ci towarzyszyć.
Niall: To jest tylko przyjaciółka.
Ty: Jakoś ja z moim przyjacielem Danielem nie gadam ile wlezie !!
Niall: Demi i mnie łączy tylko przyjaźń !!
Ty: Zawsze na wywiadach " Niall w kim jesteś zakochany ?"
A ty zawsze wypowiadałeś Demi Lovato. !!
Niall: To było za nim poznałem Ciebie. Zakochałem się w tobie do szaleństwa.
Ty: Daruj sobie. - Wstałaś z kanapy i poszłaś do góry. Położyłaś się na łóżku i wtuliłaś w poduszkę. Po chwili była zalana łzami. Nie pamiętasz kiedy się tak pokłóciłaś z Niallem, rzadko się kłóciliście ale zazwyczaj o jakieś drobiazgi. Kiedy sięgnęłaś po chusteczkę zobaczyłaś że na szafce leży telefon Nialla. Pokusa była ogromna, po chwili zawahania wzięłaś ten telefon i zaczęłaś go sprawdzać. Kiedy zobaczyłaś sms-y jego i Demi myślałaś że rzucisz tym telefonem o ścianę i tak zrobiłaś. Po chwili do sypialni wbiegł Niall.
Niall: Coś ty zrobiła !! - podniósł kawałki telefonu.
Ty: "Dziękuje za tą noc !!! Mam nadzieję, że to powtórzymy ;* " czemu ona tak do Ciebie napisała !!!
Niall: Co ?!
Ty: To koniec - Zacisnęłaś wargi, łzy spływały po twoim policzku.
Niall: Nie prosze, nie mów tak ! Nie spędziłem z nią żadnej nocy. - Zaczęłaś pakować swoja ubrania do torby. Niall je wypakowywał ty je pakowałaś i tak w kółko.
Ty: Możesz przestać i dać mi się spakować ?
Niall: Nieee. - I wtedy on zaczął płakać.
Ty: Ok. To idę bez tych szmat. - Rzuciłaś w niego kluczami.
Niall: Nie prosze Cie noo !! Nie spędziłem z nią żadnej nocy !!
Ty: Nie dzwoń nigdy więcej do mnie ani nie pokazuj się na oczy. - Wyszłaś trzaskając drzwiami. Pojechałaś do swojego przyjaciela Daniela.
Daniel: {T.I} Co się stało ? Czemu płaczesz ? - Nic nie odpowiedziałaś tylko się do niego przytuliłaś. Potrzebowałaś wsparcia. Na spokojnie potem wszystko mu opowiedziałaś.
Niall nie dzwonił do Ciebie. Wtedy straciłaś jakąkolwiek nadzieje że ten sms nie był do niego...


1 komentarz:

  1. Prawie sie rozpłakałam. Zobacze jaka jest 2 cześć.Mam nadzieje że dobra. ,3333333

    OdpowiedzUsuń