poniedziałek, 9 lipca 2012

Imagin- Harry.

Jesteś w Polsce wczoraj przyleciałaś. Harry jest w Nowej Zelandii. Nie odbiera twoich telefonów powoli zaczynasz się martwić. Jedynie dzięki facebookowi wiesz że u niego wszystko ok. Leżysz u siebie na łóżku i płaczesz bo nie wiesz co się dzieje ani co się stało, że Harry nie daje znaku życia. Nagle ktoś zadzwonił do twoich drzwi. Kiedy je otworzyłaś zobaczyłaś Dawida twojego ex. 
Ty: Co ty tutaj robisz ?
Dawid: Wróć do mnie !!! Kocham Cię !!!
Ty: Chyba zwariowałeś !!! Ja kocham Harrego !!!
Dawid: Ale on już Ciebie nie !! Zobaczył nasze stare zdjęcie napisałem mu że to nowe bo w końcu nie widział Cie przez dłuższy czas. I wiesz co? Uwierzył haha.
Ty: Wynoś się !!!!!!
Dawid: Dopóki mnie nie pocałujesz nigdzie nie idę.
Ty: Lecz się ! - Trzasnęłaś drzwiami i od razu zaczęłaś wydzwaniać do Harrego. Ale on odrzucał. Zadzwoniłaś do Nialla.
Niall: Halo?
Ty: Daj mi Harrego do telefonu. 
Niall: Nie.
Ty: To mu powiedz że jest idiotą że uwierzył Dawidowi !!
Niall: Jak wróci to mu przekaże.
Ty: A gdzie on jest ?
Niall: Poszedł gdzieś.
Ty: Mów !!!
Niall: No dobra poszedł gdzieś z jakąś Julią.
Ty: Jutro przylatuje do tej zasranej Nowej Zeladnii. Napisże Ci o której masz mnie odebrać z lotniska.
Niall: Ok.
Na drugi dzień byłaś już w Nowej Zelandii. Niall odebrał cIE Z lotniska. Kiedy przyjechaliście pod hotel. Od razu pobiegłaś do pokoju Harrego. Siedział na balkonie i płakał. Pobiegłaś do niego i zaczęłaś się drzeć.
Ty: I co gdzie ta piękna foci a !!
Harry wstał zdziwiony że Cie widzi.
Ty; No co tak patrzysz?
Harry: Co ty tutaj robisz?
Ty: Przyjechałam o ciebie walczyć.
Harry bez słowa przyciągnął Cie do siebie i namiętnie pocałował. Potem mocno się przytuliliście i oboje zaczęliście płakać.
Harry: Przepraszam że jestem taki głupi i mu uwierzyłem zamiast tobie najważniejszej osobie w moim życiu. 
Ty: Kocham Cię tylko Ciebie pamiętaj o tym. - Pocałowałś go. Wszystko zaczyna się układać.




2 komentarze:

  1. KOPIUJESZ WSZYSTKIE IMAGINY Z FB!!!!!!!!!!!!!!!!!! -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. rozumiem, że mam się powtarzać tak? !
    TE IMAGINY NIE SĄ I NIE BYŁY MOJE.! ONE SĄ ZE WSZYSTKICH STRON.. A DODAJE TE KTÓRE MI SIĘ PODOBAJĄ .. KONIEC. ;/ NIE BĘDĘ SIĘ JUŻ POWTARZAĆ, BĘDĘ PO PROSTU USUWAĆ KOMENTARZE, BO NIE CHCE MI SIĘ CO CHWILE PISAĆ TEGO SAMEGO ;(

    OdpowiedzUsuń